Zwroty i reklamacje
Twój ostatni zakup to jednak nie to, czego szukasz?
W Awmeble.com.pl standardowy czas na zwrot wynosi 14 dni.
Zrobisz to w 6 prostych krokach.
KROK 1. ROZMONTUJ PRODUKT
Zdążyłeś już zmontować produkt?
Ostrożnie go zdemontuj, rozłóż do stanu w jakim go od nas otrzymałeś.
KROK 2. SPAKUJ I PRZYGOTUJ DO TRANSPORTU
- Do wysyłki najlepiej spakować towar w oryginalne opakowanie.
- Jeśli nie posiadacie Państwo już takiego opakowania to prosimy zabezpieczyć produkt w
opakowanie odpowiadające oryginalnemu, tak by uniknąć zarysowań bądź innych uszkodzeń w trakcie transportu. - Jeżeli masz wątpliwości dotyczące pakowania, to skontaktuj się z nami, chętnie doradzimy, jak to zrobić.
- UWAGA! Jeśli źle zabezpieczysz produkt i ulegnie zniszczeniu, nie będziemy mogli zwrócić Ci pieniędzy
KROK 3. ZRÓB ZDJĘCIE PRZYGOTOWANEJ PACZKI
- Zrób zdjęcie zapakowanego produktu.
- Zdjęcie dołącz do formularza zwrotu, który znajdziesz poniżej.
KROK 4. SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Wypełnij formularz zwrotu. -> TUTAJ
KROK 5. Zamów firmę przewozową po odbiór przesyłki
Na tym etapie:
-
Zwracane Towary prosimy odesłać lub przekazać na następujący adres:
AW Meble
ul. Wrocławska 5
56-400 Smardzów
niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. W przypadku mebli gabarytowych prosimy o kontakt z nami pod adresem sklep@awmeble.com.pl, w celu ustalenia adresu zwrotnego.
KROK 6. ZWROT NALEŻNOŚCI
Firma przewozowa odebraną od Ciebie przesyłkę dostarczy na nasz magazyn - tam zarejestrujemy zwrot i sprawdzimy produkty. Należność zwracamy najpóźniej do 14 dni od dostarczenia Twojego produktu na magazyn. Prawo do zwrotu towaru przysługuje konsumentom oraz przedsiębiorcom, objętych ochroną konsumencką, którym to osobom na podstawie przepisów prawa przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, na następujących zasadach:
- prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni – wszystkim ww. osobom;
Rozliczenie zwrotu towarów przez A.W Meble zwykle następuje niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W uzasadnionych przypadkach termin ten może się jednak wydłużyć.
W oświadczeniu o odstąpieniu od umowy, oraz na dokumencie przewozowym należy umieścić w widocznym miejscu numeru zamówienia w celu umożliwienia Sprzedającemu identyfikację zamówienia, którego dotyczy zwrot. Zamawiający ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towarów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy, Zamawiający zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia Towaru na czas transportu w sposób odpowiadający jego właściwościom, tj. zwrócić go w oryginalnym opakowaniu lub innym opakowaniu odpowiadającym wymogom oryginalnego dla celów odpowiedniego zabezpieczenia Towaru na czas transportu.
MASZ PYTANIA?
Skontaktuj się z nami. Odpowiemy na każde pytania, doradzimy w jaki sposób zapakować paczkę zwrotną.
ZASADY REKLAMACJI
Ponosimy odpowiedzialność za wady towaru, zgodnie z zasadami odpowiedzialności wskazanymi w przepisach Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.), w szczególności art. 556 oraz 556(1) – 556(1) Kodeksu cywilnego.
W przypadku stwierdzenia wad towaru, możesz złożyć reklamację w A.W Meble, przesyłając ją drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej: sklep@awmeble.com.pl lub poprzez formularz dostępny TUTAJ
By usprawnić rozpatrzenie reklamacji podaj następujące dane: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr zamówienia, adres e-mail oraz dokładnie opisz wady towaru i Twoje żądania. Dołącz także kopię dowodu sprzedaży (np. paragonu lub faktury VAT).
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami.